Paparazzi
3:13
Hónapja
SAY PLEASE!
3:17
2 hónapja
1-800-CLOSE-UR-EYES
2:14
Killdozer
2:32
3 hónapja
Megjegyzés
Daisy Fonder
Daisy Fonder 6 órája
Rarely does a remix sound as good as an original but this shit slaps SO HARD and I listen to it all day long since I found you on tiktok!!
Luiza Bianco
Luiza Bianco 7 órája
Why does this sounds like fnaf animatronics singing??
bay77 hernandez
bay77 hernandez 15 órája
1:00
BLU3 JACK3T
BLU3 JACK3T 17 órája
Okay am I the only hear the BO2 zombies music in the beginning?
Cantino
Cantino Napja
Кто после видоса с Навальным во всех пабликах под этот музончик!?)
Psycho Boy
Psycho Boy Napja
Aquí tu comentario en español 🇲🇽🔥
ᅳmichael
ᅳmichael 2 napja
he sounds like lil peep
Pierre Walz
Pierre Walz 2 napja
New BO Zombie Theme Song hahahaha
Ysabellism
Ysabellism 2 napja
2:54 I just felt my whole body vibrated
Toxic Danch
Toxic Danch 2 napja
Yeeeeee🤙
Toxic Danch
Toxic Danch 2 napja
Мне нечего сказать... Это бомба!!!!
Pyzio T
Pyzio T 2 napja
Awesome dude! Greetings from Poland! 😍🇵🇱🇵🇱
Zatím žádný
Zatím žádný 3 napja
Who all before 10 million??🔥🔥
yahir alejandro botello palacios
yahir alejandro botello palacios 4 napja
Nice❤️❤️
chris riker
chris riker 4 napja
Bro the zombie beat merges so well with your version awesomeness
Husain Ammar
Husain Ammar 4 napja
This go hard ngl I’m not even into rock
Una Vela
Una Vela 4 napja
This isn't even Rock
Yui Mocha
Yui Mocha 5 napja
I wanna send this to my father's mom 😂😂😂
Mimi Lim
Mimi Lim 5 napja
1:48 you wont regret it by clicking that 🙃
GENERIC Toaster Stroodle
GENERIC Toaster Stroodle Napja
I disagree
just me
just me 6 napja
This 1:03 ^^
Maxine Zuño
Maxine Zuño 7 napja
I’m totally inlove lol
Alondra Rodriguez
Alondra Rodriguez 7 napja
Cool 🔥
Morey86
Morey86 7 napja
My new fav song
cry you kid
cry you kid 8 napja
100 komments and 5 million views
cry you kid
cry you kid 8 napja
99 komments
cry you kid
cry you kid 8 napja
98 komments
Trinity Mae Rodrigues
Trinity Mae Rodrigues 8 napja
I didnt come here from Kitty channel afnan’s paparazzi meme, I came here for the laugh
Barbie Girl
Barbie Girl 8 napja
this is amazing
хината тян
хината тян 8 napja
😍словила краш с голоса😍
Toxic Danch
Toxic Danch 2 napja
Не плюсую а умножаю👆👆👆
W3roN SP
W3roN SP 7 napja
краш - вылет игры, а под каким смыслом сейчас используется это слово - высер полнейший, тупые девки)
Ryan velazquez
Ryan velazquez 9 napja
Yes sir yes sir
iosif gavril
iosif gavril 9 napja
Romani?😂💪
Blue hair Hobi
Blue hair Hobi 9 napja
Is this on spotify?
farmbun
farmbun 9 napja
Yes it is
M M
M M 10 napja
In my opinion its the best of your songs. Ik lyrics isnt yours but the performance and music is ✨immaculate✨
Relentless Elm0
Relentless Elm0 11 napja
I hear bo2 zombies vibes
ElSwifftey
ElSwifftey 11 napja
please do a feat with ghostemane PLZZZZ
Soupra Boi
Soupra Boi 12 napja
I can't be the only one feeling Midnight Club Dub Edition Remix's soundtrack vibes at the start
Bhavna Devi
Bhavna Devi 12 napja
Bops ZOMBIES
Rasiel
Rasiel 12 napja
why is this top comment??
P Kennedy
P Kennedy 13 napja
Kinda reminds of marilyn manson.
Edward Martin
Edward Martin 13 napja
Here before 10M 🥳🥳 👇🏻
Mr.YairoFb
Mr.YairoFb 13 napja
Contiene copyright?
Rocky Oof
Rocky Oof 14 napja
I swere he sounds like lil peep I swere
lifeline music
lifeline music 14 napja
his voice is everything <3
Bitrueta Bofity
Bitrueta Bofity 14 napja
Dis song fires asf🖖👌🤘🤙✌🤞
Dakota Hinkle
Dakota Hinkle 14 napja
3.1 million views and only 78 comments, wild
Malak Marooki
Malak Marooki 15 napja
I'm not into this kind of music but this song is fire🔥🔥🔥
SpainYTClips SYC
SpainYTClips SYC 15 napja
OMG🤯
Cat Rayne
Cat Rayne 17 napja
I can’t begin to explain how happy my heart feels when I hear him sing
therealisticone
therealisticone 17 napja
he will be famous soon, i am sure🙄not our little secret anymore
Ленка Николић
Ленка Николић 18 napja
im obsessed.
geometryfnx
geometryfnx 18 napja
Oh my fcing god😻❤
farmbun
farmbun 19 napja
Ugh im in love with this
Jaanika Sarapuu
Jaanika Sarapuu 19 napja
i love thisssss
High DFS
High DFS 20 napja
Why does this strike me as a wanna be marilyn manson cover..?? Never gonna be, never will be and never could be. Not a horrible remake tho. Just plz stop biting marilyn manson's style.
Salvador Gutierrez
Salvador Gutierrez 8 napja
GTFO.
Chris Miller
Chris Miller 20 napja
Oh fuck yea!
jess is cool
jess is cool 20 napja
omg yes
Tracy Rae
Tracy Rae 21 napja
New favorite song! ♡
Marcin Narzeczny
Marcin Narzeczny 21 napja
🔥🔥🔥
Adua Youtube
Adua Youtube 21 napja
That voice ?! 🔥 WOOOW ❤️💪🔥
Jacque Tutty
Jacque Tutty 22 napja
Yoooo this song SMACKS
RPMD
RPMD 23 napja
Why this shit go so hard tho 😭
all dark, no stars
all dark, no stars 24 napja
IT BLEW UP. YES!!!
Musolino Gaming
Musolino Gaming 24 napja
Lil peep?
Gabe Herndon
Gabe Herndon 24 napja
I hear bo1 zombies
Ema Chrvalová
Ema Chrvalová 24 napja
😻😻😻😻😻😻
kaija
kaija 28 napja
YOOOO THIS GOES HARDDDD
The Gamer That's Afk
The Gamer That's Afk 29 napja
so goood
Jack O’Connell
Jack O’Connell 29 napja
Black ops 2 zombies vibes
Bobby Clay
Bobby Clay Hónapja
This is going to blow up 506k views right now just wait...
Bobby Clay
Bobby Clay Hónapja
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️
Bryson Vidal
Bryson Vidal Hónapja
<3 I fucking Llove you ..... :P
sunflower. bby
sunflower. bby Hónapja
i`m just in love!!!!! i`m vibin` rn xd
B3NJAMIN P0ND
B3NJAMIN P0ND Hónapja
Omg thank you I’ve been waiting for your official posting of this awesome track 😎
Alasha ADAMS
Alasha ADAMS Hónapja
He sounds like lil peep a little but not a lot. I thought he was a woman for a second
Lilith
Lilith Hónapja
Yess I finally dont have to replay that tiktok video 10x in a row anymore!
Ashley Ramos
Ashley Ramos 4 napja
I felt that
Chikky Nuggies
Chikky Nuggies Hónapja
marry me
Stayce
Stayce Hónapja
I‘ve been Waiting so long for this beautiful Song !
xsuicidetrapx
xsuicidetrapx Hónapja
I heard cod bo1 zombies main menu sample :3
Zachary Jaraczewski
Zachary Jaraczewski 11 napja
We all did
zari
zari Hónapja
masz talent i umiesz się ładnie drzeć
Jean Miller
Jean Miller Hónapja
It's about time this. Came out
Samantha Vargas
Samantha Vargas Hónapja
Omg yes I have been waiting for this